Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
Martin26. Jún 2014
Zdravím. Mám heligonku D-G, na základoch, ktorá sa mi zdala, najmä v nízkych tonoch pisklavá. Preto som si dal vložiť hlbokú oktávu. Teraz sa mi to zdá veľmi hlboké, najmä od piatych gombíkov hore. Je možné preladiť hlbokú oktávu, dajmetomu o polton vyššie? Majmä molové piesne sa mi zdajú veľmi hlboké. Dakujem za radu.
Kontakt: 0944 855 175
z youtube26. Jún 2014
Napríklad:
https://www.youtube.com/watch?v=Y5LScQ_WWdQ
romando25. Jún 2014
Ja by som sa ohľadom toho tanga rád opýtal, ako sa správne na tango basuje, som totiž samouk a nepočul som nikoho hrať tango zatiaľ. Viete mi poradiť?
Marian25. Jún 2014
Dobry den
Viete mi odporucit nejeke tango na heligonku C/F?
Okrem Na brehu riecky :-)

Resp. Ake by boli akordy pesnicky Cikanka? Je to hratelne na C/F?

Je este aj nejake ine tango?
Peter25. Jún 2014
Pekne napísané posledné príspevky!

Ja iba k veci dodám staré známe: Človek/divák vydrží sledovať program (ktorý ho zaujíma) cca 2,5 hodiny, v krajnom prípade maximálne do 3 hodín. Potom jeho pozornosť klesá dramaticky dole.

kubo25. Jún 2014
Ved ja nic v zlom, je to fajn, len sa v tom nestiha clovek orientovat kde a kedy a aka akcia bude. Co rok to nejaka dedinka pribudne. Kedysi bolo par tradicnych akcii a teraz pribudaju dediny o akych som este ani nepocul :-) Ale ako vravim - je to fajn a budme radi ze heligonka zije.
...25. Jún 2014