Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
Prietrzan9. Apríl 2016
Zdravim Vas , vedel by mi niekto poradit niekoho kto vupaluje laserom intarzie, napisy do dihy.Velmi bi ste mi pomohli. S pozdravom.
Pre Lukáš 8. Apríl 2016
Ahoj Lukáš v Trenčíne vyučuje hru na heligónku žiak p. Cernanskeho Marián Šišovský skus sa nakontaktovať na neho urcite pomôže.
Lukáš 8. Apríl 2016
Dobrý deň,

heligonka sa stala mojou velkom vášnou, som samouk, snažim sa učiť doma podla predloh p. Cernanského, chcem sa opýtať či tu niekto neposkytuje kurzy, sukromne hodiny vyučby na heligonku, najlepšie z TN kraja ( okr. Ilava, Puchov, prip. Trenčín ) Za akukolvek odpoved Vám vopred dakujem. S pozdravom Svitek
Kontakt: lukassvitek@centrum.sk
JA5. Apríl 2016
JA. pre petra. nechodis, lebo ta nepozivaju, a asi ta to hneva.
ja5. Apríl 2016
pre petra nikoho som neurazal ani neponizoval, ale tebe musim povedat BLBEC. ked zostarnes, pochopis. ja.
Šimon5. Apríl 2016
Věděl jsem že jak tu někdo napíše Sereď tak se diskuze obrátí tam kde už mnohokrát. Nic méně co se týká přehlídky tak musím za sebe říct že když jsem tam tak se mi tam líbilo a bylo to kezké a kvalitní setkání. Žádná přehlídka si myslím nestojí na jednom hráči, je tam spoustu dobrých lidí z různých regionů a diváci jsou vesměs spokojeni. Samozřejmě jsou takové třešničky na dortu mezi které určitě patří i Martin Čerňanský, ale plně chápu to o čem píše. Rozrostla se mu rodina, jsou povinnosti jiné než heligonkářské a je to život.
Navíc mimo skvělou hru má i dobrou a kamarádskou povahu, a tak nechybí jen tomu kdo si tu postesknul. K tomu co tu někdo psal o těch starcích na pódiu asi tolik.
pro Petera
Kamaráde život takto plyne a je to jedna z mála věcí které zaplaťpánbůh nemůžeme moc ovlivnit a měří to každému stejně,pomalu, pravidelně, každou minutu, den a rok. Takže