Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
Ondrej S.26. Apríl 2016
Laco
Podľa mňa by mala byť prvá heligónka tá, ktorá ti ide ku hlasu, alebo k hlasu toho, pre ktorého hráš. Vyskúšaj si niekoľko ladení, poprípade sa spoj s nejakým učiteľom a ten ti povie aké ladenie by ti šlo k hlasu. Problém je, že chceme byť ihneď majstri, a tak podvedome zrýchľujeme a nedržíma takt, ak si ale zároveň budeš pieseň pri hraní spievať, takt dodržíš.
K tej CF: V kostolnom zbore občas zahrám a dievčatá spievajú obstojne ale na AD. CF je pre ne vysoko a vedúca ma požiadala, aby som CFku nenosil...
Pokiaľ chceš hrať ešte s niekým, musíš sa ladením prispôsobiť.
Kontakt: older73@gmail.com
Peter26. Apríl 2016
Môj názor: Ako prvá heligónka do domu, 2-radová, C-F
laco25. Apríl 2016
Ahoj muzikanti, potrebujem poradiť s akou heligonkou začať (som začiatočník, chcem sa naučiť hrať). Neviem či si mám kúpiť dvojradovú CF alebo trojradovú GCF. Ďakujem za Vaše rady.
Kontakt: lado7222@centrum.sk
!!!25. Apríl 2016
jedine náš národ má potom jedincov,ktorí majú 1000000 výhovoriek,prečo to do.ebali tak, ako to doj.bali
šegi25. Apríl 2016
nie,nie som mongol,ale jedine náš národ má jedincov,ktorí majú 1000000 výhovoriek,prečo sa to,alebo nedá,alebo nejde spraviť
Jozef M.25. Apríl 2016
Šegi,ty si mongol alebo slovak,že píšeš"že si pracoval so slovakmi.????.Ale aj tak,organizátor by sa mál zapojiť do diskusie,objasniť registráciu atď.
Ondrej S.25. Apríl 2016
Tak som si to spočítal a toho 25.júna budem na rodnej hrude, takže určite podporím akciu v Podhorí, ale je tam podľa kalendára aj stretnutie v Klenovci, čo môže pokus o rekord sťažiť. Mne osobne je v podstate jedno aká pieseň sa bude hrať. Keď som išiel okolo vás bola jedna z prvých piesní ktoré som sa naučil spievať, to som mal asi 7 rokov. Nemyslím si, že by to bol špatný výber i keď ma to prekvapilo. Z okolia Martina, cestou na akciu určite budem mať voľné jedno dve miesta v aute, ak by sa chcel niekto pridať. Stačí ak sa ozve a dohodneme sa.