Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
Marián J.22. Október 2015
Napísať,že nový Hlaváček je rovnaký ako socialistický môže len človek,ktorý nového Hlaváčka nikdy nevyskúšal.Vzhľadovo sú možno podobné,ale v novom je nová mechanika a po zvukovej stránke svoje určite urobia aj hlasy,či už amano,alebo dixi.Čo sa týka Koblížka,ak by som si mal medzi ním a Hlaváčkom vybrať,keďže mám možnosť porovnať,tak by som bral Koblížkovu heligonku.
Prečo?22. Október 2015
Prečo? Lebo v hre su aj urcite partnerske dohody a zlavy od vyrobcu heligonky pre tychto spominanych hracov
taakze tak22. Október 2015
taakze tak, hlavacek ani social ano novy dobry nie je , hoci ich pravidelne vyrabaju a vychytali uz davno muchy, koblizek vyraba urcite mensie pocty ale on to robi vyborne, ved sklada slovinske skrinky vysokolakovane.. ved aj preto hra Vlasta Mudrikova , Juraj Kvocka , Martin Cernansky a dalsi na LEN na Hlavackoch, lebo su to LEN take akesi heligonky, ktorych konstrukcia sa nezmenila, su stale z preglejky odihovane orechom a ked su v nich dobre hlasy a su dobre naladene tak hraju len tak akoby,,,.najdi si , ze aj Strasser robi debnicky z preglejky napriklad. Preco nehraju spominani hraci na koblizkovi ?
12322. Október 2015
koli učeniu na trojradovku si kup deliciu favorit 3 za 350e v perfektnom stave a máš klud hrá lepšie než ten hlavaček a je lacna a vydrží snád všetko. až ta to osloví kup si minimalne trojradovku od kobližka má slovinske vysokolakovane bedne tá harnonika stoji cca 1800e ale je ozaj velmi kvalitná a zvučná.
12322. Október 2015
koli učeniu na trojradovku si kup deliciu favorit 3 za 350e v perfektnom stave a máš klud hrá lepšie než ten hlavaček a je lacna a vydrží snád všetko. až ta to osloví kup si minimalne trojradovku od kobližka má slovinske vysokolakovane bedne tá harnonika stoji cca 1800e ale je ozaj velmi kvalitná a zvučná.
Peter22. Október 2015
Ja osobne s tým plne súhlasím, teda že je nezodpovednosťou kupovať lacné veci! Bohužiaľ sa všetci vždy učíme až na vlastných chybách a vždy na to prídeme až po určitom čase... (keď sme párkrat prerobili, na zdanlivo lacných veciach)
...22. Október 2015
pri rozhodovaní o investícii okolo heligónky si treba uvedomiť jednu podstatnú vec, ktorú treba hlavne pochopiť - Nie sme takí bohatí, aby sme kupovali lacné veci! Keď to rozmením na drobné - 900 eur je pre niekoho dvojmesačný plat, má ich dať za niečo, kde sa mi zasekávajú basy, zasekávajú gombíky, netesní mech, basové gombíky búchajú ako starý ozembuch, heligónka nehrá podľa mojich prestáv atď, atď - ja hovorím, že sú to vyhodené peniaze a nie málo. Radšej došetrím a a kúpim si kvalitný nástroj, je jedno od koho, ale budem mať istotu, že mi vydrží, možno ma aj prežije a možno budú na ňom hrať moji vnuci. Toľko môj názor, nemusíte súhlasiť, stačí ak sa nad nim zamyslíte.
no tak veru tak21. Október 2015
jaj Stancek, ten tiez robi3 radovky na Slovensku , no ale Stancek je minimalne cenovo ina kava ako Duray a Jelinek a ostatni. Takzee zase social hlavacek a postup ala Brigado.
no tak veru tak21. Október 2015
chces 3 radovku. na Slovensku ju robil Duray ale asi uz 3 rad nerobi, Jelinek zacal len tera robit 3radovky--vychytal u muchy ? Alebo si kupis jednu z jeho prvych? Zaplatis mu dalsiu 3 radovku na ktorej sa bude ucit na co davat pozor ?A kolko ze stoja Jelinkove 3 radovky ked za dvorad na amanoch chce kolko 1400 eur ? Robi este niekto dalsi 3 rad na Slovensku ? Ostavaju ti ceske zabehnute Hlavacky a ojedinele Koblizky a potom este mozno nejake Elicary. Novy Hlavacek 3 rad na standarnych hlasoch Dural Export stoji kolko 1600 euri?
Chces lepsie hlasy tak pridaj , tipo a mano bude kolko 1800 euri alebo 2000 euri ? Chces A mano tak zaplat 2000 euri a a hlasy gera to buudee asi 2200 alebo viacej euri ?? Neviem kolko by bral koblizek alebo elicar ale toto zistis-- kontaktuj ich . Taakzee co urobil BRIGADO so starsim social hlavackom dava rozum . A stavba social hlavacka a dnesneho hlavacka ze je rovnaka -- uz som ti spominal meno Titlbach..majitel harmonikas.cz , tak asi vie co hovori ten chlap, ked povie " ja to stale to sami co to bylo"... urob si nazor sam
Janči21. Október 2015
No, je to stále len o financiach. Tá suma okolo 900 eura za novú heligonku, neviem asi to nieje dosť. Je to skôr suma za nižší štandart heligonky čo mám zistené. Takže je to pre mňa veľa... A keď novú tak nech to stojí za to. No momentálne to nie je možné. A chel by som začať učiť na trojradovku. preto som poškuľoval po hlaváčkovi a aj z toho dôvodu, lebo má stupienkovito posunuté rady na melodickej strane. No a teraz asi nie...
no hej21. Október 2015
no hej, novu , dvojradovu trojhlasku, amano basy. A ake bude mat hlasy na melodickej strane ? A hlavne uz to pisali mnohi ze dvojradovka je dost obmedzena ... Nie radsej tu hlavacek trojradovku a vymenit hlasy za lepsie ? skusit zjednat cenu za hlavacka trochu nisie a uz to moze byt zaujimave.
Hrač21. Október 2015
za 700 euro kupit staru ale dobru heligonku je skor o stasti. S tou cenou som to myslel obrazne. Ak chces konkretne cisla, tak urcite by som si radsej objednal novu heligonku, napr. 3hlaska s basovymi amanami na lavej strane je niekde okolo 800 - 900 euro
hej Viktor21. Október 2015
Co tak kupit hlavacka hoc socialistickeho, ktory j rovnako stavany ako dnesne hlavacky a dat si vymenit hlasy a nieco dobreee... podobne to urobil BRIGADO a mosadzne hlasy Tipo A Mano dal 400 euri...
viktor21. Október 2015
Pre Hrac

Mas pravdu a co myslis tou dobrou dvojradovkou za 700 eur myslis novu alebo z bazaru?
hlavacek21. Október 2015
Nic sa nezmenilo ani na konstrukcii ani na materiale medzi soc hlavackom a dnesnym. ale to si asi nepochitil z predosleho. AJ dnes pouzivaju preglejku ....
Hrač21. Október 2015
Socialisticky hlavacek je podla mna tazka neohrabana krava, ktorou sa chceli priblizit ku niekdajsej slave starych hlavackoviek. To sa im vobec nepodarilo. Za 700 eur je lepsie kupit dobru dvojradovku nez tuto 3radovu opachu
hlavacek21. Október 2015
Titlbach na konstrukciu: " je to stale to sami jak to bylo", takze asi to avisi od hlasov a ladenia.
Ondrej S.21. Október 2015
Lukas, CF znie na základoch ostro, ak sa ti to nepáči buď si ju necháš jemne "preladiť" ako mám ja, v podstate j to na hrane rozladenia, alebo si dáš vysokú/hlbokú oktávu, poprípade obe... Najlepšie ak si obehneš pár ľudí, aby si počul ako zhruba bude znieť výsledný hlas s oktávou a či sa ti to bude páčiť.
Kontakt: older73@gmail.com
rychlik21. Október 2015
co myslis, ze podladit? Ak myslis na to, co naozaj zmanena toto slovo, tak radsej to nerob.
Pravdepodobne mas od Duraja zostavu z vysokou oktavou, preto sa ti zda hlas heligonky taky pisklavy. Daj si to preladit len na vsetko zaklady, alebo aby ti ladic doplnil spodnu oktavu. Treba to vsak vediet urobit, inak heligonka bude zniet ako klaveska
Lukas21. Október 2015
Zabudol som dvoj rad trojhlas