Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
Ján3. December 2013
Dodo mám D-Gečku s hlbokou oktávou síce štvorhlasku ale mne sa však na rozdiel od Teba páči,pre chlapov je na spev veľmi dobrá,zahral som si aj s husľami,huslista bol nadšený....hrali sme pod Poľanou,na Kriváni,bolo veselo..:D
Šimon3. December 2013
Já si myslím že pokud máš ladění DG tak je jedno jestli tam máš nějakou oktávu nebo ne. Ta oktáva tam dělá jen nějakou barvu, ale na víc nemá vliv. Ladit budeš se všemi nástroji a na zpěv to vliv taky nemá. Možná tam na podpolaní je zvykem ty oktávy mít, nevím, nejsem přes to odborník, ale pokud ji mít nebudeš tak budeš hrát pořád stejně jako ti ostatní. Pokud se ti nelíbí tak si ji tam prostě nedávej. Je blbost si nechat udělat nový nástroj s vědomím že se mi nelíbí a nesedí ti. Pokud tě někdo ukecá na tu oktávu tak budeš žít v kompromisu a časem si možná zvykneš nebo ji necháš vyhodit a dáš tam základ. To je ale zbytečná investice, já bych to řešil definitivně před koupí nástroje, udělal bych si to co se mi líbí, protože na to budu hrát já a za vynaložené peníze bych si chtěl udělat co největší radost. Tak přemýšlej a nic neuspěchej. Přeji dobrý kup a radost z nového nástroje.
dodo3. December 2013
Dobrý večer. Chcem si dať vyhotoviť novú heligonku v ladení DG. Pochádzam z Podpoľania, a všetci mi hovoria, aby som si ju dal vyhotoviť z hlbokou oktávou. Mne sa však nepáči. Aké skúsenosti máte zo spevom , alebo z hrou s huslami bez hllbokej oktávy v základnom ladení trojhlásky DG?
Kontakt: 0905 361 775
Miro3. December 2013
Ospravedlňujem sa, vypadlo kúsok textu:
... a výrobca programu Sibelius a pluginu Scorch, ktorý je potrebný k tomu, aby si mohli pozrieť, prehrať a transponovať noty na stránkach http://pesnicky.orava.sk, doteraz túto situáciu nevyriešil, som sa rozhodol, že budem (aspoň dočasne, kým to neporieši spomínaný tvorca programov) umiestňovať noty na stránky aj vo formáte PNG... :-)
Kontakt: pesnicky@orava.sk
Miro3. December 2013
Príjemný podvečer,