Vyhľadávanie

Diskusia

Pridať príspevok
Jopo2. Február 2013
Aj ja chcem vediet ci bude heligonka v Seredi. By bolo skoda tekejto akcie.
Feri2. Február 2013
Milan dakujem ti vyhľadam ťa rad si vypočujem tu preladenu Durajku. približne čo stoji to preladenie?
JanK2. Február 2013
pre jopova. možno že si pri výbere toho 3 rad Hlaváčka urobil chybu že mal tie tri rady, hraje tam potom rolu to čo si písal že je ťažký a začiatočníkovi to pri hre vadí a tak tiež si myslím že v začiatkoch stačí zvládnuť dva rady a potom radšej prejsť na tri rady. možno sa mýlim neviem, ale ja začínam tretí rok za pomoci kníh MČ a tie dva roky aj s Martinovou pomocou, a musím povedať že keď som začínal tak som mal pocit že sa stačí naučiť dva štýly basovania a som heligonkár :-) ale po tých dvoch rokoch aj keď už viem z basami hrať dosť dobre a na pravej ruke používam pri hre všetkých päť prstov, som zistil že ešte alebo radšej stále bude čo zlepšovať či štýlovo ale aj citovo, a preto to slovo VÁŽNE by som ešte aj podtrhol lebo výuka hry na heligónku sa nedá brať len ako, keď mám chuť tak ju chytím do ruky. AK to naozaj človek myslí vážne !
Vlada1. Február 2013
Mohu se zeptat, bude letos Sered,nebo to pan Skuben odepsal Díky.
milan hornokysucki heligonkari1. Február 2013
Feri mám heligónku od Duraja na amanach C F ,Heligónka hrala pekne ľahko no nemala ten správny uchu lahodiaci zvuk.Je to štvor hláska a dal som ju preladiť pánu Kondekovi a poviem Ti,že tá heligónka ožila a teraz na nej hodne s kamarátmi hrávam a som nadmieru spokojný.Keď doma cvičíme mám aj hlavačka na amanach a myslím si, že sa jej skoro vyrovná.Je to môj pohľad na daný problém.Niekto má možno inú skúsenosť.Hrávam na nej niekedy aj na prehliadkach .Ak sa stretneme môžeš si ju vyskúšať.
Šimon1. Február 2013
Pokud si pozorně přečtete co jsem napsal tak je jasné že každému kdo to myslí VÁŽNĚ přeji solidní nástroj. Pokud si to chce někdo vyzkoušet zda na to vůbec má tak mu na stačí třeba i ta polulárka. Mám kamaráda který to chtěl zkusit, půjčil jsem mu honerku a za 14 dní mi ji vrátil že je bez šance se na to naučit. Představa že by si na to kupoval nějaký lepší nástroj je smutná. Tak jsem to myslel.
jopova1. Február 2013
Moja skúsenosť je takáto:
Za socializmu som si kúpil trojradovú hlaváčku. Trápil som sa asi rok - naozaj nič moc, nevedel som ako na to, harmonika mi bola ťažká váhou, ani som nevedel, kde dať aké basy, čosi som zvládol na pravej strane. Bol som rád, keď som ju predal.
Kúpil som si dvojradovú Populárku, ľahkú, šikovnú, hral som jeden rad, pridal som druhý, basy...pomohla mi v začiatkoch, zvládol som možno 50 pesničiek.
Potom som si kúpil durajku a vtedy ma to chytilo, že som sa tomu naozaj začal venovať. Každý deň hranie, aj teória, aj zápisy a hranie a hranie...
Keby nie Populárky, tak by som nešiel ďalej!
Peter1. Február 2013
Presne tak, aj ja mám ten názor. Nemusí sa síce hneď kupovať Mercedes, ale "džinový Velorex" rýchle odradí od šoférovania...
Jano Chudoba1. Február 2013
Nazdar Simon, nesuhlasim s Tebou, pokial zaciatocnik dostane do ruk Populara, skor ho to od hrania odradi nez nabudi. Ja som tiez odchovany na popularke, neruham sa... Napriek tomu si myslim ze kto chce zacat, nech si odskusa normalnu heligonku...
Janko K.1. Február 2013
JK myslel heligonku na bazoši:
http://hudba.bazos.sk/inzerat/22181791/Heligonka.php

Miro S.1. Február 2013
Pre jk.
Nemal by si tam - do Burzy pridať aj fotku?
Myslím si, že potom by sa dalo niečo aj identifikovať.
Skús to.
jk1. Február 2013
Pomôž identifikovať "heligonku"-viď burzu
Kontakt: canrk55@gmail.com
Feri1. Február 2013
To by som bol rád kedy sa niekto ozve čo to má prerobené a ešte sa to dá aj vyskušať alebo počuť.
Oňo1. Február 2013
Pre Feri

Ondrej má v podstate pravdu,ale už viac ľudí si dali Durajku upavovať aby bola zvučnejšia - ide o prietok vzduchu.Robil im to p.Majer. Dobre by bolo,keby sa ozval niekto,komu to prerábal.
Feri1. Február 2013
pravu stranu mám štandard, basy amano. ale ked začnem s niekym hrať vobec sa nepočujem je to dosť nepríjemné ako je možné, že červená delicia má hlasy štandard, alebo aké a ta priam reve a ani to nejako nenatahuje silno vie mi to niekťo vysvetliť? Ked hrám solo žiaden problém vtedy mi to stačí ale akonahle s niekym idem zahrať som tam ako taký chudáčik.
Peter1. Február 2013
Súhlasím s OndrejomS. Farbu, krásu, zaujímavosť hlasu (zvuku) nástroja zmeníš ladením, ale silu nie!!! To fakt dosiahneš iba výmenou hlasov za iné. Je to ale dosť riskantné! - Nemáš vždy záruku, že nové hlasy budú v Tvoje heligónke hrať tak ako očakávaš, alebo ako napr. hrajú v inej heligónke
Ondrej S.1. Február 2013
Feri, tak si myslím, že preladením zvučnejšiu heligónku nezískaš! Mám Duraja 4hlas, otec má 3hlas, samozrejme, moja je zvučnejšia, otcova má zas môjmu uchu lahodnejší hlas. Zvučnejšiu získaš len zmenou hlasov na Amano, poprípade basov, pokiaľ však Amano máš a sila ti nestačí, prejdi na Hlaváčka.
Kontakt: older73@gmail.com
Feri1. Február 2013
kamarati dával tu niekto preladovať Durajku koli tomu aby bola zvučnejšia, výraznejšia, má to štandardne hlasy máte s tým niekto skúsenosti? koľko to stojí, kto vám to robil koľko to trvalo? má to cenu to robiť? Ďakujem.
Šimon1. Február 2013
Pokud si to někdo chce vyzkoušet zda mu to půjde a zda na to má stačí mu ta populárka, Pokud to myslí vážně a chce fakt hrát tak souhlasím s tím co píše JanK. Určitá technická úroveň nástroje mu ulehčí učení. Bohužel vše je o těch penězích.
,,,1. Február 2013
JanK: tak veru ako píšeš kto to myslí važne po chvili ked mu to ide, zistí že chce lepší nástroj a to je v poriadku za tych 700-800 eur zoženieš slušnú alebo fungláč. Duraj za tie peniaze nemá chybu, ale doporučujem basy amano.Hlavne hrať a nech je pohoda.